2012-09-26 värdelöst att ha migrän

Den här dagen har varit lika sämst som alla dem andra migrän dagarna jag har i veckan. Finns inga mer ord än att det är så jäkla jobbigt. Spyr nästan varje gång, gråter för att det gör så ont. Mina migräntabletter som jag fick för ett år sen av min läkare har ingen långvarig effekt, för bara direkt efter man känner sig helt okej smyger sig migränen tillbaka och bara blommar ut!! Så idag var jag hos läkaren igen och han skrev ut tabletter som jag ska äta dagligen mot migrän + starkare tabletter när jag får migränanfall.....

 Jag vill bara mer än allting annat just nu i världen att det ska funka. Att jag ska kunna få bra rutin på mina dagar. Kunna vara i skolan precis som alla andra och verkligen slippa vara efter med saker. Ha ork till att göra saker och bli en lika glad människa som jag egentligen är.

 

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag fick en migra-cap för ett tag sen och den hjälper faktiskt, kanske kan vara värt att prova?

Såhär beskrivs den:

"Migra-Cap® är utvecklat av personer som lider av migrän för personer som lider av migrän. Med en kombination av kyla och totalt mörker för att ge lindring vid migrän och de flesta typer av huvudvärk. Denna 2-i-1 lösning är unik för migrän-produkter."


Svar: Oj! det måste jag verkligen kolla upp låter som en jättebra grej. Skulle nog aldrig fått reda på det om inte du skrev så tackar! Vet du var man köper den eller ska man prata med läkare? För det är nånting jag verkligen vill pröva! För det är ju det precis man vill , ha mörker och att det ska vara kyligt för huvudet. Återigen tack!
jenny larsson

2012-09-26 @ 21:22:46
URL: http://chaosophia.se
Postat av: Carolina

sv: min är köpt på eleven.se, såg att den var slut men kommer nog in igen snart, annars går den säkert att hitta i nån annan nätbutik! :)

2012-09-27 @ 18:17:30
URL: http://chaosophia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0