2012-09-11 avskyr listan

Jag tänker inte vara den här bloggaren som kommer att skriva om enbart alla mina lyckliga & roliga dagar. Nej, jag tänker faktiskt dela med mig av min bittra sida, den personen jag gått runt och varit hela dagen. För jag blir bara så förbannad på människor som inte kan ta en disskution på låg nivå utan att bli yxtokig för att den andra har en åsikt. Vafan, alla har åsikter och alla får väl säga vad fan dem vill utan att en människa ska bli arg som satan och rikta allting just mot sig... Nej tappar glädjen att försöka vara glad.



- folk som inte kan ta åsikter när de själva ger öppna händer.
- folk som bara avbryter andras samtal med att berätta någon helt oviktigt.
- eller folk som bara avbryter mitt i en mening bara för att få prata själv.. MORRR..
- folk som inte tar en person på allvar & skämtar bort allting.
- folk som blir minsta lilla arg för att den själv misstolkar vad man sagt. 
- folk som bara inte kan varva ner & andas lite.
- folk som leker viktig & lägger på ett förstort ansvar över sig själva när det inte ens är behövligt.
- & för att göra allting mer lättsamt, RÄKOR, KAVIAR, KORV... ja, det var väl saker som jag hatar just nu. hrmr.. ursäkta avskyr menar jag väl.

Kommentarer
Postat av: Elin

<3

Svar: kram<3
jenny larsson

2012-09-11 @ 19:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0