Stål pantrar och bröst!

Åh herre min gud, vad har jag gjort nu för dumheter. Njaaa jag vet inte jag bara körde all in igår kväll när jag var på steel Panther! Det började med att vi stod rätt så långt bak och mitt mål var att komma längst fram! Antingen står man långt bak och har bra syn över allting eller så är det bara att pressa sig fram!

 

Hur som helst lyckades jag att tränga mig fram i folk massan tillsammans med min vän Maria. Svettig och äcklig må jag säga att det var, vidriga armhåler rakt i ansiktet och armbågar mot käken och huvudet, kan inte mer än att säga att några smällar var det värt för att tränga sig fram. Helt plötsligt blev man upplyft av en kille och där högt uppe fick jag kontakt med sångaren som sträckte sin hand till mig och bad mig visa mina bröst, åh ja, jag visade mina bröst som jag idag inte vet om jag har ångest för eller inte. Men egentligen, vem fan bryr sig, jag tycker det är en kul grej att bjuda på sig och folk borde inte vara så dömande.

Under hela spelningen fick jag många gånger kontakt med sångaren, visserligen sjöng ju han då hur han ville sätta på mig, men det var bara så jävla kul att han kolla på mig hur mycket som helt. Helt plötsligt frågan han mig om jag vill komma upp på scen, åh i helvete vad jag blev glad jag blev och samtidigt rädd, inte tusan vill jag gå upp själv. Han sa även att jag var den första tjejen han ville ha upp. Inte så konstigt när jag var den ända på Tyrol som visade brösten. Helt plötsligt står jag på scen med Steel Panther, och allt jag kunde säga till sångaren var att jag ville att min kompis Maria skulle komma upp! Vilket de fixade, när jag står där frågar han hela publiken om de ville se mina bröst och jag beslöt mig för att inte göra det men gjorde det iaf eftersom han tittade så förväntansfullt på mig.

 

Herregud, vad pinsam jag är, men vad fan, vem har inte sätt ett par bröst förut och vem fan bryr sig. Folk får tycka vad dem vill, men jag stod liksom med Steel Panther och jag kunde inte göra mer än att bjuda på mig själv för stunden. Jag är vild och galen och älskar utmaningar, det är den personen jag är, så får folk tycka vad dem vill. Jag ångrar inget! Gör jag det nån gång får jag väl ta det, livet går vidare. Ett par bröst har väl aldrig skadats för någon mänsklig varelse! 

 

Sicken kväll, cirka två låtar stod vi alla tjejer på scen med dem! Hundra tals mobilkameror var uppe och jag får helt enkelt bara vara beredd på att något kommer ligga ute på youtube. Hade vänner som filmade men känner att jag kommer behöva klippa filmen om jag ska visa resten av tiden när jag stod på scen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0