Risjäkel

Sitter och väntar på att ris jäkelet ska kocka klart. Klas och jag har åkt 3 gånger för att vi missat handla något. illa som fan och min mage kurrar snart sönder hela mig! Den här enkla simpla maträtten som vi göra ´´Wook´´ har tagit oss 3 timmar nu eftersom vi glömmt massa saker. Ännu än är inte fredagen så lyckad men jag ber till asa gudarna att dem i alla fall kan låta the sims 3 fungera på datorn! så jag också kan ha en trevlig chill kväll!

Rockstad faluns Dalargris får fylla upp det här inlägget!tjohoo sålänge!

Kommentarer
Postat av: melinda

sv: den var bra! :D fast ja.. hon är ganska enformig i sitt skådespelande :/

Svar: ja det gör det väldigt tråkigt. tycker att det är skit kul att dem gör gamla barndoms filmer till otecknade och massa krig i. vet inte om du hört det men de ska göra törnrosa och då ska angelina jolie spela häxan:) tror den kommer bli riktigt nice!
jenny larsson

2012-10-26 @ 23:50:18
URL: http://fckingcrazy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0