Halloween fix!

varning för känsliga tittare!

Hej på er alla!
Vet ni hur äckligt taggad jag är till på fredag? nej det vet nog inte, men då ska jag tala om för er ännu en gång hur jäkla taggad jag är. SINNES SJUKT TAGGAD. okej, nu räcker det. Efter att ha kollat i flera dagar på massa inspiration om halloween sminkningar har jag äntligen hittat den perfekta outfiten och sminket! Jag tänker inte avslöja något förän på fredag då dagan är inne! Så inte än massa andra snor min idé, skulle vara en djupens sorg för mig. Kommer i alla fall vara sjukt vidrig men samtidigt väldigt snygg. hmm tänker ni nu...

Så mina vänner, det jag har gjort idag är att kolla ut det få sakerna som behövdes inhandlas. Kommer bli så satans kul, har typ sagt det hundratals gånger nu. Det viktagste jag ville förmedla med det här inlägget är om bilden nedanför, som ska föreställa ett vidrig mögligt sår, eller tolka det hur ni vill, men visst ser det verkligen äckligt ut.

För att göra det här kommer jag att visa en liten tutorial i morgon hur jag gör det så allt ni behöver är:
Grunden:
Flytande Latex
Havregryn
Foundation/något täckande iaf
Svart,grön & röd fetsmink. Går egentligen bra med vad som helst i just de färgerna!

Blodet:
Sirap
Karamell färg
Man kan även använda lossas blod, men om man inte har råd kanske man har sirpa & karamell färg hemma!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0