För mycket att säga

 
Det finns många saker här i världen jag dagligen går runt och tänker på. Det mesta är om människans beteende. Hur vi människor tar beslut, tänker, gör, ser på saker osv. Jag tänker lite allt för ofta och har hela tiden nånting att säga. Oftast är det Klas som får lyssna på allt skit jag bara svammlar om, han är inte ens ett dugg intresserad ibland och säger bara ´´Jenny du tänker bara för mycket ibland´´ och ja det gör jag. jag tänker alldeles för mycket. 

Det jobbigaste är nog även att jag bara måste säga vad jag tänker för annars sitter det kvar i mitt huvud. Jag älskar att prata, dela med mig, disskutera om saker. Men ibland finns det kanske inte människor som alls bryr sig. Åh jag menar, hur kul är det att prata med en människa som inte alls orkar höra på det man har att säga. Inte alls kul. Därför kommer jag att dela med mig om många av mina tankar som kan vara från det levande till det som inte ens finns. Anledningen till att jag mer än gärna även delar med mig om mina tankar här på bloggen är nog mest för att kunna få skriva ut allting jag har att säga. Sen jag varit liten har dagboksgejen varit en viktig del av mitt liv. Bara klottra ner lite skit i en bok om hur just jag känner för tillfället. Det tråkiga med det är att ingen alls kan läsa och så hemliga saker skriver jag inte ens om. Allting som jag inte vill ska komma ut skriver jag väl förtusan inte ner, det minns jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0