SACO Mässan

Jag är så jäkla slut i hela kroppen och huvudet framför allt! Har haft migrän hela veckan som kommit och gått i vågor. Verkligen surt som fan för skulle behöva må lite bra. Hur som helst idag tog jag mig upp tidigt för att åka på saco mässan vilket var väldigt kul och lärorikt. För er som inte vet var det är så är det om massa utbildningar över typ hela världen fast mest i Sverige förstås. Fanns ju massa alternativ till att få åka och plugga utomlands vilket jag vet att jag vill göra. Då jag ska ha språket som mitt mål. Tänkte att jag kunde passa på att förbättra min engelska som i nu läget är lite för dåligt.  

Jag insåg även hur många saker man verkligen kan göra, och vad man kan bli. Helt otroligt… För mig är utbildning jätte viktig eftersom det kommer ha en stor påverkan i livet, sen är det ju säkert jätte roligt att få alla testa på alla möjligheter som finns medan man är ung. Det här med att åka till Malta eller London för att plugga på min engelska är ju bara så himla bra för mig. Kan liksom åka iväg precis när jag vill eftersom att kurs starterna är varje måndag året runt. Så får man även bestämma hur länge man vill vara borta. En vecka eller kanske ett år!


Kommentarer
Postat av: Elin

Önskar att jag kunde trolla bort din migrän föralltid!

Svar: söt du är Elin.!! <3
jenny larsson

2012-11-29 @ 23:14:34
URL: http://elirad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0