Att tänka bra, gör så att allting löser sig!

Jag älskar allting i mitt liv just nu, är bara så lycklig och känner att allting är på godavägar! Blir bara så ledsen att min migrän ska förstöra vissa dagar och just nu är alla fem dagar viktiga i skolan för mig. Måste verkligen hinna med att bli klar med allting i god tid vilket jag inte kan bli med migränen. Hoppas bara på ett mirakel men jag har tänkt såhär att oavsett hur mycket migrän jag än kommer ha i mitt liv ska jag bara tänka positivt. Känns bara som att det är en bra motivation här i livet oavsett alla motgångar man har.  

Jag har börjat tro mer och mer på Karma. Att man verkligen ska tänka positiva tankar om negativa saker. För visst kommer dåliga saker alltid att hända i livet, men det har sin mening. Så om en dålig sak händer har det bara sin mening om att det blir bra tillslut.

Så det jobbiga jag haft som ni förstår nu är min migrän sen jag var sju år. Min migrän har inte påverkat mig så där jätte mycket innan jag började i nian. Det hände så mycket för mig just då och jag blev jätte stressad i skolan vilket ledde till att jag mer och mer fick migrän. När jag slutade nian och började första året på gymnasiet trodde jag det skulle bli bättre, vilket det blev ett tag, men massor av saker hände i mitt privatliv vilket ledde till att jag tillslut inte orkade med nånting. Jag ville bara ligga hemma under täcket. Missade lite i Svenska A och Engelska A då vilket jag fick ta igen i tvåan, det blev stressit där med eftersom att jag fick massa migrän hela tiden. Klarade av Båda delarna men det hade sin nackdel så jag fick lite kvar i Engelska B och Svenska B slutet av tvåan. Som jag nu i trean ska göra klart. Vilket jag kommer hinna med innan lovet. Jätte sköööööööönt.

Men som sagt, att tänka bra tankar och motivera sig själv är det viktigaste. Jag känner att jag klarar det här för jag vet att jag kan! Sen är även pojkvännen, vänner och familjen till stort stöd!


Kommentarer
Postat av: Elin

Du kommer hinna fixa det!! :)

2012-11-15 @ 17:18:43
URL: http://elirad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0