äckel migrän

Äckel dag. Två timmar innan det var dags att stiga upp känner jag av min migrän.. Två timmar kan den väl lika bra försvinna bort, nej den låter mig inte sova förän två och en halv timma efter så självklart försover jag mig... orkar verkligen inte med min migrän.........åh jag är så arg. Hur som helst, oavsett om jag tog min migrän tablett i tid så hade jag fortfarande svinit jävla ont så jag har spytt tre små omgångar och sovit.. Känner mig lite bättre men fortfarande jävligt yr, sen har ja massa skolarbeten som måste göras så måste tvinga mig själv framför datorn.......... nej jag vill bara gråta ett tag nu för jag hatar det här så mycket.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0