Metaltown 1

Igår kom vi hem från metaltown, saknar det redan och är astaggad till nästa år. Allting har varit hur bra som helst. Bästa sällskapet någonsin åkte jag & Klas med. Har så mycket att säga och berätta med tänker låta några videosar först och främst tala för sig själva hur jävla kul det var. Även vad ni andra missade. 
Nu idag är jag jäääättte förskyld och mår halvtaskigt men det är sånt man får stå ut med!

Jag finns med i den sista, fett töntig jag är.. men jaa!" bilder kommer sen!






Kommentarer
Postat av: Christer Holm

försöker hitta kontakt uppgifter på dig, så jag skulle kunna kontakta dig. Vi på Swedenmetal.se söker flera kvinnliga skribenter och jag dök på din sida av en slump. Du verkar ha hårdrock och metal som intresse så om du är intresserad av att skriva för oss, exempelvis Krönikor, recensioner, får backstage till konserter för att fota och skriva så kan du ju maila mig. Vi kan ej erbjuda lön utan det sidan sköts helt som hobby. Det vi kan erbjuda är skivor , backstage, mm.
Jag finns även på facebook.
Hör gärna av dig

2012-06-19 @ 21:34:37
URL: http://www.swedenmetal.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0