Sabaton kryssningen samt Måndagen!

I söndags var jag på sabaton båten och vilket jävla röj det var, i alla fall för det gänget jag åkte med. Havet stormade och båten gungade, tokit och galet. Har alltid så jäkla kul med mina galna vänner, det kan ju vara för att vi är så pass lika på sättet och vågar ta för oss lika mycket! Själv tycker jag sabaton inte leverade så där jätte bra men huvudsaken för mig var att vi hade det roligt ändå!

Vi kom ju hem på måndagkvällen till eskilstuna, men inte kunde vi låta bli att fortsätta festa som tokar. Säger bara stackars Amandas grannar!






Kommentarer
Postat av: Belinda Breed

Ser ut att ha vart riiiktigt kul!

2013-10-03 @ 12:51:39
URL: http://belindaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0