2012-08-14 Lite nytt

Nyheter för er som fortfarande läser min blogg.

 1. Tar nu bloggen på allvar.

- Som ni sätt har bloggen varit tråkig vilket blir en stor förändring nu framöver. Ska börja blogga varje dag om viktiga saker!

 2. Raderat gamla inlägg.

- Bloggen behöver ett nytt lyft och en ny chans, därför har jag raderat alla inlägg jag skrivit om. Jag sparade självklart den viktigaste kategorin eftersom det kan vara kul att läsa, MUSIKEN. Sen vill jag bara påpeka att det inte ens är kul att läsa tråkig vardags inlägg som att man gått till skolan, käkat en pizza till lunch, plugga och sovit. Nej usch... En helt annan sak är väl att dela med sig om en rolig händelse än massa vardags stuff! & kanske någon slags tanke.

 3. Klas slutar blogga här.

- Ja svårare än så är det inte att förstå, Klas slutar blogga här eftersom han helt enkelt bara vill det. Förmodligen fixar han en egen blogg med bara massa musik!!!!!!!!!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0