Ny blogg design uppe!!!

Hej på er!
Länge sen jag verkligen blogga här, men nu med den nya coola designen som jag gjort själv så kommer jag att ha mer motivation till att blogga. Så tråkitg när man inte har en design som man gillar! Själv är jag så jävla nöjd just nu bara! Finns ganska mycket till som ska fixas som rubriken vid inläggen, sidomenyns länkar och den förbaskade text inlägget som ser helt crazybananas ut! Så jävla ful, men får inte till den alls. Gör rätt och så, men det funkar bara inte. Man blir ju då lite tokig!!



För någon månad sen var jag inne på H&M och hörde denna låt, blev glad att höra den och ville få reda på vad den hette. Glömde bort texten lika fort som jag kom upp till klassrummet även om de inte sjunger så mycket! Sökande efter denna låt har tagit mig en månad och hitta den tillslut på en youtube spelista. Leta igenom exakt 108 låtar som fanns där och ja, såklart var låten sist.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0